úterý 29. července 2014

Podél Vltavy

Trávit volný čas v okolí Náplavky mě naplňuje čím dál tím větší radostí a moje plíce příjemnou vodní vůní.
Včera cestou z restaurace Podolka, kde mají pozornou obsluhu, koncept otevřené kuchyně a skvělé jídlo a kde jsem večeřela jednoho sympaťáka obouručáka s poctivými hranolkami smaženými na přepuštěném másle,



jsem po velmi dlouhé době spatřila takovou tu čepici vodní mlhy, pod kterou určitě bydlí Česílko!


Poprvé v životě jsem se také podívala do Žlutých lázní. Chodí tam večeřet i spát část vodního ptactva, které na Vltavě přebývá.


1 komentář:

  1. Jasněnko!
    To je krása! :-) Jídlo voní a určitě i tak chutná! Příroda je nádherná aptastvo je kouzelné! :-) Páni vpovzdálí sportují a já si v klidu (s límcem na krku) sedím u monitoru a kochám se. :-)
    Přeji ti krásný den. :-)
    Šárka

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...