pondělí 26. srpna 2013

Z víkendu

Bylo hezké sledovat, jak se tento víkend prolínalo léto s podzimem. Sobota byla slunečná, hřejivá, umožnila poslední koupání v bazénu na zahradě, ještě lehce kvést levanduli...pak přišla neděle a ukázala nám svou deštivou a šedivou fasádu.

Tatínek mimo jiné letos vypěstoval lilky. Jsou to poměrně veliké rostliny s krásnými květy. Dosud jsem znala jen plody.

Ukázka jednoho lesklého macíka.
Moje letos nejspíš poslední grilování. Přiznávám, že jsem se na něm podílela pouze jedinou činností - konzumací. Díky bráško!
Broskve ze zahrady - každá je jiná, jedna malá, druhá velká, třetí střední, jsou hodně chlupaté a mají na hebkých slupkách často nedokonalosti, chutnají sladce a voní opojně. Úplně jiné než ty, které vídám na pultech obchodů.
To je pouhá část výslužky od rodičů. Rádi se vracíme!:-)


Dozrávají černé jeřabiny a signalizují blížící se podzim.


Křižák pruhovaný se usídlil v mateřídoušce na skalce. Je to pěkně macatá samička.

1 komentář:

  1. Ahoj Jasněnko! :-)
    Víkend jste si užili parádně! Úplně ty dobrůtky cítím až k nám domů. :-)
    Představ si, že já jsem včera dostala dvě plné krabice těchto broskví - pěkně ze zahrádky! Jsou opravdu hodně chlupaté, ale jsou tak krásně voňavé a slaďoučké a tolik šťávy je v nich! No naprostá lahůdka! :-)

    Výslužku jsi si dovezla skvělou, pamatuji, když ještě babička žila a my k ní přišli, tak jsme vždy odcházeli obtěžkáni plnými taškami. :-) Babička nám vždy nafasovala její slaďoučkou mrkvičku, cibuli, česnek, brambory, cukety, patizony, pažitku, petržel, jahody, maliny, rybíz . . . . no mohla bych pořád a pořád psát! A do toho jsme vždy dostali nádherné kytice. :-) Babička byla prostě úžasná! :-) Krásně se to vzpomíná. :-)

    Já běžím na tvůj další článek - medvídek se mi moc líbí! :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...