středa 7. srpna 2013

Úterní večeře

Stále piluju chuť, konzistenci, servírování atd. paštiky.


Pokud jsem ale sama doma a dávám si ji k svačině, mám ji nejraději takto:


 

Upekla jsem k ní bulky, skvělý recept jsem našla u Kitchenette. Chutnaly výborně a měly krásně křupavou kůrčičku. Podezírám svou troubu z toho, že má problém upéct kynuté těsto podle mých představ, chm.


Znovu jsem také uvařila knedlíky z odpalovaného těsta, tentokrát s blumami. Jsem z něj stále stejně nadšená. I druhý den po ohřátí zůstává hebké a vláčné. Stojí za vyzkoušení!


1 komentář:

  1. Ahoj Jasněnko! :-)
    Hmm, to by tu teď mlaskala mamča, ta má paštiky moc ráda. :-)

    Bulky jsi upekla krásné - úplně cítím jejích čerstvou vůni. :-)

    A povím ti, že jsi mne tuze navnadila na ty knedlíky z odpalovaného těsta. Už jsem o nich říkala mamce, tak je rozhodně musíme vyzkoušet. :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...