neděle 5. května 2013

Neděle

Dnes uklízím a peru a vařím a smažím a peču...zítra přijde návštěva. Jupí:-) Mám ráda jídla, která vytvoříte den dopředu a necháte je přes noc odpočívat v lednici, aby se chutě hezky prolnuly. V návštěvní den pak máte méně práce.
Např.
Paštika z kuřecích jater. Poté, co jsem ji prohnala cedníkem, aby byla co nejvíce hladká, přimíchala jsem kousky brusinek namočených v portském.

Dort z vlašských ořechů (domácích - díky za vyloupání babi)...
...s výborným čokoládovým krémem. 
Zítra se před servírováním pokusím o reprezentativní fotky.
Jedna věc mě na vaření opravdu mrzí....škoda, že se všechno to upatlané nádobí samo neumyje a nenarovná zpět do poliček. Dnes jsem myla 5x!

Kochám se ručně natrhanou kyticí, kterou jsem dostala.

1 komentář:

  1. Ahoj Jasněnko!
    Tak já musím začít tou kyticí - jůůůůůůůůůůůůůůů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ta je překrásná. :-)

    No a pak všechny ty dobrůtky, co jsi zase nadělala - mňam!!!! Úplně mi tu děláš chutě. :-)
    Návštěva se určitě podařila a když jsi servírovala takové dobrůtky, mám dojem, že určitě brzy přijde zas. :-)
    Měj se krásně Jasněnko. :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...