pondělí 29. dubna 2013

Jak Berthold vzal do zaječích

Tak tohle je Berthold.

Znát ho můžete z tohoto příspěvku. Prošel změnami aneb najdi pět rozdílů. Po těchto pracných úpravách se Bert rozhodl, že vezme do zaječích, že se prý nechce stát trvalým Pražanem a že odchází k Šárce jako revanž za žabáka, kterého ona pro mě uháčkovala.
Nemohla jsem mu bránit ve štěstí...

Bertík si sbalil svých pět švestek. (Hochu, když se chceš stěhovat na konci dubna, nemůžeš očekávat čerstvé!)


Pečlivě prostudoval trasu cesty.

Stal se krajánkem a vyrazil. Rozuměj svým rozvážným medvědím tempem, k tomu zaječímu to mělo daleko, taky před ničím neprchal, ale odcházel rád a dobrovolně, avšak oběma se nám zalíbil ten nápad vzít frazém doslova.

Za pár dní skutečně dorazí, pokud Česká pošta něco nepokákne...




Tohle je mazlík, kterého pro mě uháčkovala Šárka - záchranář žabák s velikým srdcem (teoreticky i doslova:-).

 Hlásím, že Bert v pořádku a šťastně dorazil: http://savrdadolls.blog.cz/1305/muj-berthold-dekuji-ti-jasnenko

2 komentáře:

  1. Milá Jasněnko!
    Berthold docestoval v naprostém pořádku a přinesl i spoustu dárků, které mne naprosto oslnily. :-)

    Bertholda se nemohu nabažit, je nádherný a tak heboučký!!!! :-)
    MOOOOOOC DĚKUJIIIIIIII!!!!!! :-)

    Líbí se mi příběh, jak jsi to celé pojala! :-) Krása! :-) Moc ti za vše děkuji Jasněnko! Máš neskonale šikovné ruce. A velice dobré srdce - neb jen takové dokáže vyrábět tak krásné medvídky, panenky, lištičku, králíčky . . . .!!!!!! :-)
    Krásný den přeji. :-) A ještě jednou moc děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...