čtvrtek 14. března 2013

Pozvánka na výstavu + omluva

Zvu vás na zajímavou výstavu v pražském DOXu, byla jsem na vernisáži a odcházela jsem nadšená. Jmenuje se Signály z neznáma. Český komiks 1922 - 2012. Do 20. května máte čas na její navštívení.

"Výstava v Centru současného umění DOX mapuje 90 let vývoje českého komiksu jako svébytného narativního žánru.
Fenoménem komiksového média se u nás až donedávna nikdo seriózně nezabýval, ačkoli již od svých počátků zajímavým způsobem zrcadlí proměny naší společnosti a kultury. Smyslem výstavy je zasadit řadu jevů, jež byly zapomenuty anebo jsou vnímány izolovaně, do obecnějšího kontextu a představit je široké návštěvnické veřejnosti." (Zdroj: www.dox.cz)


Hlavně neberte peníze do pusy!


Zamilovaná Pepina.

Za únor ani jeden jediný příspěvek?! Kaju se a současně omlouvám všem svým věrným čtenářům, kteří vydrželi klikat a doufat v nový text a fotky. Můj život v současné době prochází nemalými změnami, jejichž splnění a hladký průběh měly přednost před blogováním. Např. snaha o delší než kratší spánek. Čestně ale slibuji, že se polepším. Můj notebook se konečně bezpečně usadil na jiném místě, v jiném domě, v jiné místnosti, na jiném stole a se starou myší.
Pořád vařím a peču a šiju. Mám v hlavě a v paměťové kartě foťáku připravených pár nových příspěvků o jídle, dostala jsem milý dárek od jedné blogerky, ušila dalšího medvěda...vše tu nakonec najdete.

4 komentáře:

  1. Však jsem se už těšila!
    Výstava vypadá zajímavě, asi ji zkusím. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jasněnko!!
    Jsem moc moc ráda, že už si opět u tebe mohu přečíst krásné články a pokochat se nádhernými fotkami. :-)

    Jééé, já jsem milovala čtyřlístek! A Rychlé Šípy jsem samozřejmě také hltala (však mám dva bratry a jeden byl ke všemu Junák!!).:-)

    Jsem ráda, že už je zase čas, chuť i síla na blogování. :-)
    Vítej zpátky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za hezká slova. Ale koukám, že se zlepšuju nějak pomalu:-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...