středa 21. listopadu 2012

15 000

Moji milí, včera jsem otevřela blog a zjistila jsem, že byl již 15 000x otevřen. To číslo mi udělalo ohromnou radost, děkuji Vám!
Rozhodla jsem se, že to oslavím - sladce. Upekla jsem Pavlovu. Recept, postup a také mnohem lepší fotografie najdete u www.kitchenette.cz/. Já svou dodělala až večer a nestihla jsem fotit za denního světla. Samozřejmě ani tak bych nezvládla pořídit tak povedené fotky. Bylo mi jasné, že rána se celá nedožije...chutná výborně. Jen příště použiju méně šlehačky, byla jsem jí zahlcená.

Takže všechno nejlepší můj milý blogu, přeji Ti, ať se máš stále tak dobře a každý den uvítáš alespoň jednu milou návštěvu.







3 komentáře:

  1. Jasněnko!
    Tvůj blog si takovou velikou návštěvnost jenom zaslouží. Tak nádherné tvoření - šití, plstění, pečení, vaření . . .! To se také nevídá všude. :-)
    Tvoji medvídci mě naprosto okouzlily, jsem strašně moc ráda, že jsem mohla tvoje stránky objevit. :-)
    Takže já tvému blogu také přeji mnoho dalších a skvělých návštěvníků, ať těch tichých, či těch, kteří i nějaký pěkný řádek zanechají. :-)

    A tobě milá Jasněnko přeji mnoho tvůrčích nápadů. :-)

    P.S.: Jasněnko, u mě jsem ti odpověděla, ale napíšu to i u tebe. Jestli ti to nebude vadit, tak si žádné zvířátko nekupuj (háčkované). Mile ráda ti ho uháčkuji - pakliže tedy budeš ode mně chtít. :-)
    Psala jsi, že se ti líbí úplně všechna háčkovaná zvířátka, tak jestli nemáš určité přání, tak necháš výrobu na mě? Bylo by ti úplně jedno, jaké zvířátko bych ti uháčkovala? I kdyby to nebyl medvídek? ;-)
    Ale asi budeš muset být trpělivá, nevím, zda to stihnu do konce tohoto roku. Nebo třeba stihnu a nestihnu ho hned odeslat. I když se moooc vynasnažím. :-)
    Byla by to pro mě veliká čest, háčkovat zvířátko pro takovou šikulu. :-)
    Když tak mi dej vědět, jak jsi se rozhodla ano? A klidně můžeš na mail: savrdadolls@gmail.com

    Přeji překrásný den. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Šárko, moc děkuji za hezké přání.
      Bude pro mě čest, pokud mi uháčkuješ nějaké zvířátko!
      Výběr nechám ráda na Tobě.
      Nemusíš spěchat, já se totiž k nějakému recipročnímu dárku dostanu nejdříve na začátku února.
      Přeji Ti hezké dny a hbité prsty:-)

      Vymazat
    2. Jasněnko, maličko jsem doufala, že zvířátko necháš na mě. :-) Já totiž už vím, co ti uháčkuji. :-)
      Jsem moc ráda, že ti nevadí, že možná bude až v příštím roce. ;-)

      Měj se krásně a tvořivě. :-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...