pátek 13. července 2012

10 000 otevření a Muzeum hraček

Blog má 10 000 otevření. Mockrát Vám všem děkuju za každé jeho otevření, kliknutí či zanechání milého komentáře.

Kulatiny jsem oslavila návštěvou Muzea hraček.
Nachází se v budově Starého purkrabství na Pražském hradě a jedná se o největší soukromou sbírku hraček na světě. K shlédnutí jsou zde sbírky panenek, medvědů, robotů, železnic, hraček dřevěných i plechových, panenkovského nádobí, Star Wars apod. Celé jedno patro je věnováno panenkám Barbie, je jich zde několik stovek. Prohlídka mi zabrala cca 2 hodiny, ale bylo to málo...v blízké době se tam vypravím zase.











Dobový krámek, i listiny a balící papír jsou původní.

Panenkovské pokojíčky vybavené mini věcmi se mi líbily ze všeho nejvíce.

Ježíšek v letadle...vánoční ozdoba.




Krámek s vánočními ozdobami, některé neměřily ani centimetr.



Nočník s výstižným nápisem.




Krásná, pečlivá a jemná práce, zaujala mě. Ušito z nejjemnější plsti podle osobního návrhu Walta Disneyho z roku 1936. Manufaktura R. John Wright, New York.
















Panenka v horní řadě s kudrnatými vlásky a světlou mašlí na šatech je slavná hitovka Shirley Temple.

Vánoční stromeček vyrobený z obarveného husího peří.












Bewerly Hills 90210

Slavní zpěváci, herečky...












Albert Einstein v obležení nevěst.
"Minisukně, to je síla." Opravdu velkoduchý slogan.






Neupekla jsem žádný dort, ale koupila jsem si arašídové máslo, což je má momentální chuťová láska.
S ohledem na množství kalorií v něm obsažených doufám, že se jedná jen o přechodný flirt!


6 komentářů:

  1. Gratuluji ke kulatému číslu! Ráda Váš blog otevírám a
    ráda klikám pro recepty i jen tak pro potěšení. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá M., děkuji za gratulaci i za to, že se ke mně ráda vracíte, moc mě to těší!

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace! A hodně kreativity, času a trpělivosti pro budoucích 20 000 : )
    Ohledně muzea - nejkrásnější jsou pokojíčky, ty mě chytly za srdce...vzpomínám, jak jsem si u babičky hrála s podobným, ani nevím, kam zmizel, což je věčná škoda...
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá K., děkuju mnohokrát!:-) Ten čas mi poslední dobou schází nějak víc a víc...
      Pokojíčky mě také fascinují. Našla jsem zajímavé stránky s různými pidi věcmi, to by pak ani nebyl problém si takový pokojíček vyrobit doma, jen tak pro sebe na "pokoukávání".
      Pokud budete mít zájem, podívejte se na: http://www.doplnky-pro-panenky-a-sberatele.cz/

      Vymazat
  4. Dnes som objavila vašu stranku a uložila recept Brownies s arašid.maslom ,vyzera lakavo ,a určite sa rada vratim,
    Prajem Vam nadalej dobre napady a recepty,,,Gratulujem seli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milou zprávu. Vidíte, tyto brownies už jsem dlouho nepekla, měla bych oprášit recept:-)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...