středa 28. března 2012

Trpělivost

Četla jsem na googlu zamyšlení: "Trpělivost růže přináší. Kdyby to platilo, tak si dávno otevřu květinářství."
My bychom si květinářství zatím otevřít nemohli. Když něco sladkého upeču, většinou nevydržíme čekat požadovanou dobu, kterou pokrm potřebuje ke své dokonalosti - např. aby se řádně uležel, aby se dostatečně prolnuly chutě, aby poleva ztuhla...dnes jsme takto o kousek dokonalosti připravili čokoládový dort, ale tekutá čoko poleva nám také připravila zajímavý chuťový zážitek...

Foceno téměr v noci pod zářivkou...



Prý bych na blog měla dávat více receptů. Chtěla bych, ale není to jen tak. Důvodů je několik, hlavním je diplomová práce, na které právě usilovně pracuju a která mě konečně začala časově řádně vytěžovat;-) Vařím pořád, to ano, ale některá jídla mi přijdou příliš obyčejná na to, abych je dala na blog, jiná, jako třeba včera, jsem uvařila stylem "co lednice dala" a ta mi zase nepřijdou dostatečně reprezentativní. Jiná jídla se mi zase nelíbí na fotce, je opravdu kumšt vyfotit některá masová jídla tak, aby vypadala lákavě. Takže když se mi fotka nelíbí nebo nepovede, recept zde taky neprezentuji. Jsem fotograf amatér, tím se výběr docela zužuje:-)
Tak alespoň pro inspiraci: dnes jsme večeřeli brambory na loupačku s tvarohem smíchaným se smetanou a skvělou jarní pažitkou + sklenice mléka. To je má oblíbená jarní lahoda...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...