pátek 27. ledna 2012

Létající balóny 2

Ušila jsem další dva létající balóny. Takže už mám na kontě tři, to znamená, že je to jeden z mála výrobků, které jsem zopakovala v jiné variantě - zlepšuju se.


Na koše jsem si žádnou šablonu nevytvořila, nakreslím si pokaždé od ruky nový, proto je každý krapet jiný. A všechny koše jsem šila celé ručně. Takže nejsou vystresované ze zvuku šicího stroje:-) Vyšívala jsem je starobylými melírovanými bavlnkami, které pocházejí z Francie a které jsem dostala. Miluju je, tudíž si je šetřím a vyšívám s nimi jen top věci. Při tom vyšívaní, takhle při středečním večeru, jsem si krásně odpočinula.
Barvy jsem ladila tak, aby se hodily do bytu budoucích majitelů. Při předání udělaly radost a to zase udělalo radost mně...





Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...