úterý 17. ledna 2012

Látkový pytlík na těstoviny

     Dnes u mě byla má oblíbená a milá návštěva - kamarádka K. Chtěla jsem jí udělat radost a obdarovat ji domácími nudlemi do polévky, které jsem vyrobila. Jenže jsem zapomněla koupit celofánový sáček. Igeliťák nepřipadal v úvahu. Co nemám v hlavě, musím mít v rukou, bohužel to nemám v nohách jako jiní:-) Tak jsem půl hodiny před tím, než měla K. dorazit, zasedla k šicímu stroji, v hlavě vytvořila návrh a šila jsem rychlostí blesku. Některé švy proto nejsou krásně rovné, ale celkový výsledek je fajn.
Už dlouho jsem chtěla zkusit ušít zdrhovací pytlíček. Dnes mi dozrála myšlenka pro kombinaci bílé lněné látky a žluté bavlněné s drobnými bílými puntíky. K tomu saténová stuha v barvě smetany a drobný dřevěný knoflíček. A nudle se radovaly...



2 komentáře:

  1. Dobrý den, máte sice hezky udělaný pytlíček, ale návod by jste mi prosím neřekla ?
    Děkuji T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      sáček jsem šila od oka, žádnou šablonu na něj bohužel nemám. Ustřihla jsem obdélník lněné látky (rozměry jsem odhadla, sáček již doma nemám a přeměřit ho nemůžu), kratší strany založila a sešila - cca 5 cm. K jejich horním krajům jsem přišila přeložené obdélníky žluté látky. Následně jsem ve lněné látce (na obou stranách) ušila tunýlky pro stužku a nakonec celý pruh látek přehnula přesně na půl a sešila jako sáček. Nakonec jsem prostřihla na obou koncích tunýlku otvory a jimi provlékla naproti sobě dvě samostatné stužky, jejich konce jsem svázala.
      Podrobný návod na velmi podobný sáček můžete najít zde:
      http://www.novinky.cz/bydleni/jak-na-to/212691-jak-si-vyrobit-vkusny-sacek-na-susene-houby.html

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...