úterý 3. ledna 2012

Čas sklidit adventní kalendář...

...pro mě nastal právě dnes. Čokolády jsou už pryč, tak ho pečlivě uschovám a příští rok naplním znovu. Zvládla jsem ho došít 1.12., ale nečekala jsem, že to bude časově tolik náročné.

Jaké byly vaše Vánoce? Ty mé utekly nějak podezřele rychle. Byly ale krásné, jako každý rok. Dobře jsem se měla a výborná jídla jsem jedla - dědovy řízky a kapra na másle (nejlepší na světě), babiččinu vánočku (nejlepší na světě), maminčinu pečenou kachnu (taky nejlepší na světě). Taktéž jsem se radovala z cukroví. Letos jsem si uvědomila, že opravdu miluju vyfouklé žloutkové cukroví. Bohužel ho doma nepečeme, příští rok to musím napravit! Tak jsem ho alespoň poctivě vyjídala ze všech talířků a tácků, ke kterým jsem se během návštěv přitočila. Jen škoda, že toho sněhu bylo letos (nebo spíš opět?) tak poskrovnu.
Včera jsme se po víc jak týdnu zase vrátili do Prahy - do mlhy a pošmourných barev. A pomalu začíná zkouškové období...

Před Vánoci jsem finišovala s dárky, které jsem vyráběla. Bylo to o fous (ve čtvrtek jsem šla spát o půl třetí ráno), ale nakonec jsem stihla vše. Snad se všechny líbily.

Tohle je komplet ze skleněných vinutých růžových korálků. Jsou duté, tudíž krásně lehké, ale současně křehké. Doplněno světlounce růžovými broušenkami.


Na tyhle korálky jsem opravdu pyšná. Ketlování mi zabralo spoustu času, ale výsledek stojí za to.

Použila jsem skleněné průhledné broušenky, zelené voskové perle a zvláštní skleněné korálky.

Šíleně přesvícená fotka, ale jsou tu krásně vidět drobné třpytky, kvůli kterým jsem korálky koupila.

Něžný náhrdelník, který se hodí téměř ke všemu. Opět jsem použila skleněné broušenky a pak kovové korálky.














 Tohle jsou panenky pro mou malou milou sestřičku, které si moc přála. Oblečené jsou do fleecových kabátků a štuclů (rukávníků), aby jim nebyla zima. Obojí si mohou sundat. Uložila jsem je do krásné papírové krabice s obrázky květin, přikryla je hedvábným růžovým papírem a už putovaly pod vánoční stromek. Momentálně mají své čestné místo na poličce u postele a kamarádi se s Luisou a Lotkou.















Posledním dárkem je náhrdelník, který jsem vyrobila podle svého vlastního návrhu. Použila jsem Swarovski krystaly v odstínu Moon light a rokajl Preciosa.

Vůbec mi nešel vyfotit. Ve skutečnosti je hezčí a hází krásné měsíčně-modré odlesky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...